wtorek, 4 grudnia 2018

Mitenki jesienne

Post lekko spóźniony bo to już zima za pasem.
Mitenki zostają ze mną. Jestem fanką jesieni.
Zrobione z włóczki Drops Fabel.




2 listopada byłam na Starym Cmentarzu Żydowskim we Wrocławiu. Najpierw zwiedzanie z przewodnikiem, później jesienny spacer pomiędzy macewami. Idealne miejsce na filozoficzne "rozkminianie" życia i śmierci....a na dokładkę historia Żydów we Wrocławiu i  piękno sztuki nagrobnej , a wszystko skąpane w jesiennym słońcu. Na pewno tam jeszcze wrócę.















6 komentarzy:

  1. Mitenki są rewelacyjne. Ozdóbki pasują bardzo do jesiennego koloru włóczki. Takie cmentarze to istne perełki. Niektórzy unikają takich miejsc , ale ja też lubię zwiedzać stare zabytkowe cmentarze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę - piękne miejsce na jesienny (ale nie tylko) spacer. Bardzo polecam. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piekne zdjecia,a mitenki przepiekne,pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Moje kolory 🧡

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki.Uwielbiam kolory jesieni i chociaż z wiekiem odeszłam od brązów to reszcie pozostanę wierna.

    OdpowiedzUsuń