wtorek, 16 stycznia 2018

Zimowy komplet - czapka i szal.

Odwiedziłam moją ulubioną pasmanterię....no i nie obyło się bez zakupu włóczki, kordonka potrzebnego do skończenia firanki i paru akcesoriów dziewiarskich.
Włóczka to NAKO Pop Mix. Raczej z tych grubszych, więc robota szła szybko.
Czapka dwustronna. Szalo - chusta wykończona cienką szarą włóczką. Na wszystko wyszło 3 motki (300g)







Teraz czas się zabrać za skończenie pozostałych robótek...

W nowym roku zostałam obdarowana trzema ślicznymi kurkami, które niestety nie chciały spać w kurniku, wolały wysokie świerki. Źle się to skończyło. Pozostały tylko piórka.
I zamiar przeorganizowania miejsca dla kur...żeby się to już nie powtórzyło.



3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie na zimę takie zestawy bardzo się przydają i ja również lubię coś podobnego nosić. Jednak jak nadchodzą już ciepłe dni to wtedy chętnie noszę kapelusz letni https://hatfactory.pl/31-kapelusze-letnie-meskie który jak dla mnie spełnia wszystkie funkcje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń